اس ام اس گریه آور و قلب شکسته
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

اس ام اس گریه آور و قلب شکسته

 

نـَــه !!!

اِنـگـار … تـــــو مَــــرد ِ رَفتَــن هَــــم نیسـتی …
اینبـار جــایمـان عَــــــوَض !
تـــــــو بمـــــــان ؛
مَـــــن مَـــــــــردانــه می رَوَم …
مَــــــــــــــــردانــــه…
::

جملات گریه آور نوروز ۹۲
::

فــرفــی نــدارد چــه کـَـسـی چـه می گــویــد!!
تـــو
همــانــی کـه همــیـشـه دوســتـش داشـتـم…
همــانــی کـه تــا غــصـّه ام میــگیــرد
ســر و کــلّــه اش پــیــدا میـــشود
و تــا مــرا نـخـنـدانـد دســت بـردار نمیـــشود!
هـمـانـی کـه همــیــشه
مــثـــل “میـــلاد” و هـدیــه و بـوسـه
پـــُـر است از شـور و شـادی و زندگی…
تــو هـنوز هـم هــمــانــی.
::

جمله غمگین قلب شکسته
::

وقتی در وضعیت خوبی هستید ، یک اشتباه را یک جک در نظر میگیرید
اما زمانی که در وضعیت بدی قرار دارید ، حتی از یک جوک ناراحت میشوید و اشتباه میپندارید . . .
::
::
به تو کــــه کــــــاری ندارم!
دارم به دردِ خــــودم می میرم
تقصـــــیر من نیست
که “تــــــو”
تنــــــها درد منی…!

 ::
::

 

به هزار وعـده تـو
مـن فقـــط
یـــک دل دادم …
و تمام …!!!
::

اس ام اس گریه آور قلب شکسته
::
بــنـد دلــــــم کـه پــاره مـــی شــود
دلـــم بــهـانـه ات را مــی گـــیـرد
هــر چــه مـــی کشم هــم از ســر ایــن بــنـد دلـــم هـــسـت
بــه نــبـودنــت اعــتـراض نـمــی کــنـم
بــنـد دلــــم را خــواب هــایــی پــاره مــی کــنـند
که بــهـانـه ات را به دلـــم مــی انــدازد
بــاور کــن بــه نــبـودنـت اعــتـراضـی نــدارم . .
::
::
گاهی چقدر هوس میکنم که روحمو بکنم، بندازم تو تشت ؛
حسابی با پودر و صابون چنگش بزنم !
بعد بندازمش رو بند …
تا باد قلقلکش بده و افتاب نوازشش کنه !!!
::
::
دیدی آخر من را لمس کردی ؟
ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد !
::
::

مــزاحـم آدمــی که
مشـغـول فــرامــوش کــردن شـمــاســـت
نـشـویــــد….
هـیـچ قـاتـلـی دوس نــدارد
هـنـگـام کـشـتـن کـسـی
مـزاحـمــش شــونــد

::

بهترین اس ام اس برای قلب شکسته
::

امروز دوباره عاشق شدم
تکیه دادم به شانه های مردانه ات
موهایم را نوازش می کردی…
مرا که می شناسی
رویا زیاد می بافم
راستـــــی
دلم برای عطر تنت تنگ شده بود
پیراهنت را جا گذاشتی
برای بردن آن هم نمی آیی؟
::
::

آنقـــــدر دلـــم را شکسته انـــد
کـــه تمام راه هــای منتهی بـــه دل خــراب شـده است
چندیست تــابـــلو زده ام
کارگران مشغول کارنـــد آهسته بــرانید
نـــه بـــرای دل شکسته ام
بــــــرای شما کـه از زخـم دلـــم زخــم بـــر نــداریـــد
::
::

دیــر بـــاریدى بـــاران…
دیـــر..!
من مدتـــ هاستــ در حجــم نبــودن کسى خشکیـــده ام ….!

 


نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت20:12---13 اسفند 1391
همـچـون ساعـت شنی شــده ام



کــه نـفــس هـای آخـرش را مـیـزنـد



و الـتـمـاس مـیـکــنــد



یـکـی پـیـدا شـود و بـرش گــردانـد



مــن هــم …



نه …! !



لـطــفـا بـرم نـگــردانـیـد ! ! !



بــگـذاریــد تــمام شــوم …



ندا
ساعت20:07---13 اسفند 1391



پنجره را باز میکنم

احساس قشنگ ِ " تـو " می آید

می نشیند

بر پرده

بر دیوار...

من

گیج ِ این همه " تــو "

مست ِ مست

کنار می آیم با خودم

و

با احساس ِ قشنگی که " تــــو " یی

زندگی می کنم ... !



ببخشــید

شمآ احیآناً کـار ُ زندگـی ندآرید

که بست نشسته اید

لآ بـه لآی ِفـکـر ِ مـن ؟


ندا
ساعت20:05---13 اسفند 1391


دیر شد سهراب!

وقت آن نیست بسازم قایق

تخته چوبی کافی ست

که شوم دور از این شهر فریب



بادبانی از عشق

سینه لبریز از شوق

به کجا خواهم رفت؟!

به همان جا که نباشد خاکی

دور باید شد از این ناپاکی...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 422
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 394580
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1